Friday 8 March 2013

STRATEGI PEMBANGKANG UNTUK ALIHKAN PERHATIAN DARIPADA ISU #LAHADDATU DIKESAN!


cerdik dari general cyber room pakatan kan.. hahaha.. ai banyak tu keluar $$$ sebab nak bagi semua orang tak sangat ambil tau isu lahad datu.. jadi dengan bangganya bapa saiful bukhari... menjadi pelakon gempak haram tahap teratas... erm.. ok kita tak payah kot nak cerita isu tu.. sebab dah kantoi dah.. saiful pun dah keluarkan stament yang bapanya dipergunakan.... adui.. rugi-rugi $$$ keluar ni.. haha.. silap haribulan kena minta balik $$$ tu kang.. tak ke lagi pening bapa saiful.. hahaha..

OK BERBALIK ISU LAHAD DATU YANG SANGAT PANAS NI... KORANG TAKKAN TAK SEDAR APA KHALID SAMAD CAP TIN SARDIN DOK KATA BEB... SAMA JE MINDED DIA DENGAN TIAN CHUA...

klik untuk besarkan

bila taktikal dari war room mereka nak alihkan isu meh kita ke fb ni klik sini

1. Isu pengakuan bapa Saiful bukanlah suatu isu nasional yang boleh menjejaskan kedaulatan dan keselamatan Negara. Ia adalah isu peribadi untuk mengalihkan perhatian Rakyat dari isu pencerobohan pengganas di Lahad Datu, Sabah. Tambahan pula, ia masih dalam proses Mahkamah Rayuan dan sebarang perbicaraan mengenainya dibimbangi akan ditafsirkan sebagai menghina mahkamah. Usah terpedaya dengan mainan tipu muslihat pakatan haramjadah. Banyak keraguan & kemusykilan boleh kita perolehi termasuklah sidang media yang tertutup, mengapa Saiful Bukhari tiada sekali dalam sidang tersebut serta apakah motif yang cuba disembunyikan oleh puak-puak pakatan haram sebenarnya dengan menimbulkan isu tersebut di saat seluruh Rakyat Malaysia berasa dukacita dengan apa yang berlaku di Sabah. 

2. ISU NASIONAL adalah:-
(i) Permintaan supaya Amerika campurtangan di Lahad Datu, Sabah.
(ii) Nasihat Setiausaha Agung Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu supaya isu di Sabah diselesaikan di meja rundingan.
(iii) Kenyataan Presiden Filipina yang memihak kepada Malaysia berbanding penceroboh militan Sulu.
(iv) Rakaman perbualan telefon antara Anwar & Misuari yag dipintas oleh perisikan Filipina.
(v) Pengakuan bekas pengasas PKR yang mendakwa Suaram membiayai USD2 juta pengganas Sulu
(vi) Pengakuan seorang Pastor bahawa beliau menjadi Penasihat kepada pengganas untuk mengambil semula Sabah dari Malaysia.
(vii) Rekod-rekod pertemuan para pemimpin pakatan haram dengan pengganas-pengganas di Jolo, Mindanao dan/atau Sabah serta motif perbinccangan /pertemuan tersebut.

ps: akan ada bukti paling tergempar akan disebarkan berkenaan rakaman suara si pengkhianat negara... erm tu pasal si pekakas pr dah jadi sawan.. pusing la isu supaya dapat orang dalam alam cyber pergi ke isu bapa saiful tu.. aaaa nampak???? tera game of shadow na.. hahaha..


Sumber: Headbomb


RMK: Bila dah kena bantai dan tergugat dalam isu Lahad Datu, puak-puak chachai ni pun keluarkanlah 'kad' diorang yang seterusnya. Spin pulak isu Saiful Bukhari tu ye. Tapi silap. Kan sendiri dah kantoi lagi. Kih kih kih...

No comments:

Post a Comment