Friday 8 March 2013

Insiden #LahadDatu: Bekas Pengasas PKR Dedah Kaitan Pembangkang dengan Pengganas Sulu #PrayForSabah


Adakah ini satu info paling panas bak lahar gunung berapi, yang berani menegakkan kebenaran adalah orang yang bersama-sama dengan parti PKR dulu.. dan sekarang semua yang seramai 28 orang yang dah tinggalkan PKR akan lawan habis-habisan Anwar Ibrahim dan sekutunya. Aku tengok, ramai dikalangan bekas ahli PKR, beb diaorang bukan calang-calang berjawatan didalam PKR dulu... dan ada yang berkawan dengan Anwar Ibrahim hampir berpuluh tahun.. aku pelik kalau kawan yang punya lama berkawan pun sanggup tinggalkan perjuangan dia... ini pulak kita... tak ke pelik kalau kita yang cerdik boleh percaya bulat-bulat apa Anwar Ibrahim kata... huh..


U ULANG I SAMAN..

Ng Lum Yong, bekas Pengasas PKR 





Panas! Panas!


Presiden Pertubuhan Jaringan Cina Malaysia (PJCM) merangkap bekas pengasas PKR Ng Lum Yong Mendakwa Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) Menyalurkan 2 Juta US Dollar Kepada Penceroboh Untuk Menyerang Lahad Datu.

Ini suatu pendedahan menarik dan cukup panas. SUARAM sudah pastinya di bawah telunjuk Anwar dan Tian Chua yang memfitnah Umno juga orang kuat SUARAM. Adakah Anwar berani menafikan atau terus menyaman Lum Yong kerana memfitnah?Kita pakat-pakat tungguu.....


Presiden Filipina pun hairan dan pelik.. sebab dia taulah waris Kesultanan Sulu tu macamana.. pengikut dia macamana.. ada kewangan ke tidak... tu yang menjadi tanda tanya tu..


Dan saudara Zahid Mat Arip, juga mempertikaikan atas kapasiti apa Anwar Ibrahim dok pi jumpa Nur Misuari.. apa sebab? dia bukan PM, sekadar ketua pembangkang... dan rakyat Malaysia sepatutnya berhak mengatahui jawapan dari mulut Anwar Ibrahim...


Boleh klik sini untuk mendengar apa yang Zahid Mat Arip kata.....



Sumber: Headbomb



RMK: Satu-persatu pendedahan yang dibuat pelbagai pihak menunjukkan Anwar Ibrahim ada kaitan dengan krisis pencerobohan Sulu ni. Kita tunggu dan lihat apa kesudahannya.

No comments:

Post a Comment