Friday 29 March 2013

Pemimpin Pembangkang Ini sedang Dibukakan Pekungnya




Semalam, PKR dan Anwar Ibrahim terkantoi besar apabila perancangan jahat mereka untuk membuat kucar-kacir pada hari pengundian PRU-13 telah dibongkarkan oleh seorang hamba Allah. Mungkin beliau tidak sanggup lagi bersubahat dengan gerombolan manusia yang begitu tamakkan kuasa, sehingga sanggup mempertaruhkan keselamatan rakyat dan menggadaikan kedaulatan negara demi untuk memenangi satu undi. PKR dan Anwar Ibrahim sering lupa yang Allah SWT itu Maha Besar lagi Maha Berkuasa. Dia mampu mendatangkan hidayah kepada mereka yang dikehendakiNya untuk mendedahkan niat jahat musuh-musuhNya tanpa perlu UMNO bersusah-payah menghantar perisik pun.

Hari ini kami ingin memperincikan lagi 13 rancangan jahat Anwar Ibrahim dan PKR bagi memastikan mereka boleh mencapai kemenangan pada PRU ini, walau dengan apa cara sekali pun. Sebar-sebarkan kepada sahabat handai, rakan taulan dan saudara-mara bagi memastikan kita semua bersedia dari segi mental dan fizikal untuk turun mengundi pada PRU ini nanti.


  











Kredit: MyMassa

RMK: Kalau difikirkan memang semua perkara yang disenaraikan ini tidak mustahil akan dilakukan oleh orang yang pangjang akal seperti Anwar Ibrahim, terutama sekali apabila terdesak. Yang dipaparkan di atas ini adalah lanjutan daripada entri yang pernah RMK post sebelum ini. Dalam entri itu, YB Zulkifli Noordin sendiri yang mendedahkan taktik-taktik yang Anwar Ibrahim ini. YB Zul adalah seorang yang sangat rapat dan adalah trusted man Anwar Ibrahim suatu ketika dahulu. Sudah semestinya beliau tahu cara pemikiran dan kemampuan Anwar Ibrahim. Lihat video pendedahan tersebut [di sini].

No comments:

Post a Comment