Monday 11 March 2013

BAPAK SAIFUL BUKHARI ENGGAN SUMPAH LAKNAT. TAKUT?

Azlan Mohd Lazim enggan melakukan sumpah laknat 

Seperti yang telah dijangkan oleh TWH, bahawa bapak kepada Saiful Bukhari akan enggan membuat kenyataan sumpah laknat seperti mana yang pernah dilakukan oleh Saiful Bukhari ketika membela dirinya didalam kes liwat dahulu. 

Kini Azlan Mohd Lazim bapa kandung kepada Saiful bukhari pula didesak untuk melakukan sumpah yang sama. Tetapi seperti yang telah dijangkakan oleh ramai pihak bahawa Azlan tidak akan melakukan sumpah laknat tersebut kerana dirinya telah menerima habuan yang sepatutnya serta yang telah dijanjikan oleh Anwar Ibrahim.


Bapa Mohd Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim menegaskan beliau tidak akan membuat sumpah laknat bagi membuktikan dakwaannya bahawa kes liwat II membabitkan anaknya dan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai satu fitnah.
Tegas dengan pendirian bahawa dakwaannya Jumaat lalu adalah benar, Azlan berkali-kali menolak gesaan pelbagai pihak yang mahu supaya beliau melakukan sumpah laknat sama seperti yang dilakukan Mohd Saiful pada 2008 yang mengakui diliwat Anwar.


Diasak dengan soalan mengapa beliau takut untuk bersumpah laknat sekiranya berada dipihak yang benar, Azlan bagaimanapun dengan tegas menyatakan: "Saya tidak takut (bersumpah).
"Kalau saya takut, saya tidak akan memberi apa-apa kenyataan akhbar...lebih baik saya diam," katanya.
Sementara itu Azlan turut meminta maaf kepada Mohd Saiful dan menjelaskan bahawa beliau tidak berniat untuk mengkhianari anaknya itu.
"Saya ingin meminta maaf kepada beliau (Saiful) di atas apa yang berlaku. Saya tidak berniat untuk aniayai atau khianati anak kandung saya sendiri.

Sementara itu, ketika diminta mengulas mengenai dakwaan bahawa beliau dibayar oleh PKR untuk membuat kenyataan 'pusingan U' berhubung kes liwat berkenaan, Azlan berkata: "Saya tidak berhak untuk halang tomahan orang. Biarlah mereka terus buat dakwaan."
Ditanya mengapa beliau tidak menghalang Mohd Saiful daripada membuat sumpah laknat serta meneruskan dakwaan di mahkamah berhubung dakwaan diliwat, Azlan bagaimanapun memberi jawapan bahawa beliau merupakan orang berpegang teguh kepada prinsip.

PS : (TWH MOHON MAAF KEPADA SAIFUL TERLEBIH DAHULU)Bapa saiful seorang yang berpegang kepada prinsip,? ini jelas menunjukan bahawa bapa saiful adalah seorang yang MUNAFIK dan tidak berpegang langsung kepada prinsip. 

Prinsip apa yang dipegang oleh bapa saiful?

Jika benar bapa saiful seorang yang BERPEGANG kepada prinsip , mengapa sejarah keluarga mereka bapa saiful indin melacurkan ibu kandung saiful kerana HUTANG JUDI yang banyak Azlan.... disitu satu bukti yang diri kamu bukan lah seorg yang berpegang kepada prinsip rumah tangga. 

Atas dasar apa sebenarnya Azlan sebagai seorang bapa tergamak menikam anaknya dari belakang dan ENGGAN membuat penafian sumpah laknat , ATAS DASAR PRINSIP APA ???

TOLONG JAWAP AZLAN , KALAU AZLAN TAK BOLEH JAWAP , BAGI LA KEPADA PEMIMPIN2 PR YANG JAWAP .... 

No comments:

Post a Comment