Tuesday 5 March 2013

Update Lahad Datu: KEDUTAAN MALAYSIA DI MANILA DISERANG PENDEMO!




"Terkini - Manila: Polis Anti Rusuhan mengepung Kedutaan Malaysia di sana yang diserbu penunjuk perasaan bagi membantah tindakan Kerajaan Malaysia menyerang kedudukan penceroboh Sulu pagi tadi"

Lagi Jalur Gemilang dihina di negara orang. Ya, mungkin ini bukan satu perkara yang baru kerana ianya menjadi lumrah bagi rakyat negara yang mempunyai mentaliti kelas ketiga ini. Namun, yang dikesalkan adalah, penghinaan ini bukan sahaja datang dari negara luar, bahkan rakyat Malaysia sendiri turut tumpang sekaki. Inilah bahananya apabila terlalu lama bergelumang dalam tong najis fuckatan. Semua yang dilihat adalah tahi dan semua yang dihidu adalah busuk!






Tawaran MyMassa: Jika ada sesiapa yang berasa diri mereka lebih layak dan pandai menguruskan situasi di Lahad Datu, boleh hantarkan maklumat diri yang lengkap melalui komen di bawah ini untuk diterbangkan ke sana sebagai perisai hadapan. Tiket kapal terbang, penginapan dan makan minum adalah percuma. Namun risiko ditawan dan ditembak oleh penceroboh ditanggung sendiri. Ada berani?!!


Sumber: MyMassa


RMK: Setakat keyboard warrior dok kutuk, gebang, maki tak tentu pasal boleh la. Turun medan perang tengok? Mau terkencing dalam seluar. Bodoh!

No comments:

Post a Comment