Saturday 13 April 2013

SKANDAL MUSTAFA ALI: SEBAB MUSABAB HADI AWANG PERTAHANKAN PAK STOPA



SEKARANG terjawablah persoalan kenapa Presiden PAS, Hadi Awang, menggunakan alasan video seks sebagai besi dan tidak boleh dijadikan bukti.  Rupa-rupanya Hadi bersiap sedia dengan kebarangkalian di masa hadapan orang kanannya sendiri akan terlibat dengan perkara tersebut.

Video Anwar rupanya hanyalah satu alasan saja, sebetulnya nak protect orang kanan dia.

Ini bukan sebarang kanan, tapi betul-betul kanan. Masa Hadi jadi MB Terengganu sepenggal dulu, orang inilah sebenarnya yang menguruskan kerajaan negeri, cuma tidak bergelar MB saja.  Kebetulan dia ada pengalaman menjadi Timbalan Menteri dalam kabinet Tun Hussin Onn dulu – sewaktu PAS masih dalam BN.

Hadi? Dia bodoh, slow, lembap, bukan tahu apa benda pun. Semuanya keputusan penting berkaitan pentadbiran kerajaan negeri, dilepaskan kepada orang kanan ini untuk mengendalikannya sementara dia hanya tukang angguk dan sign saja.

Sebab itulah sudah 2 penggal sejak kali terakhir PAS perintah Terengganu, rakyat negeri tersebut serik nak memilih PAS sebagai kerajaan negeri sekali lagi. Sehinggakan dalam keadaan terburuk UMNO pada 2008, PAS masih gagal untuk menang di Terengganu, tak macam pilihanraya ke 10 pada 1999.

Persoalan yang dinanti semua orang selepas ini, apa tindakan PAS seterusnya?  Yang dikaitkan ini bukan sebarang orang, tapi salah satu dari saraf tunjang yang menggerakkan operasi PAS, sedikit bawah dari Majlis Syura, Presiden dan Timbalan Presiden.

Penulis jangka ada 3 pendekatan yang sedang difikirkan PAS malam ini:-

Nik Aziz ampunkan setelah tanya Tuhan sendiri
Fatwa baru seks tanpa nikah (tapi suka sama suka) tidak salah dan berdosa - macam Anwar, liwat suka sama suka tidak salah, hal peribadi.
Orang dalam video itu bukan dia, tapi muka saja macam dia, perut lain, sideburn lain, bla bla bla.
Mana-manapun, niatnya hanya untuk bodohkan rakyat, macamlah rakyat Malaysia zaman hari ini tak berakal sangat nak membezakan mana baik dan mana buruk.

Rakyat tolaklah parti cakap tak serupa bikin ini. Penulis pasti PAS akan pertahankan orang itu sehingga ke titisan darah terakhir kalau perlu. Dia tahu terlalu banyak tentang PAS dan Pakatan Rakyat. Selain itu, hubungannya dengan Hadi macam aur dengan tebing.


Sumber: TWH

1 comment:

  1. Anonymous22 March 2022 at 18:16
    Sila kongsi dan majukan kepada semua rakan-rakan

    Kami ingin memaklumkan kepada semua tentang YIP KUM FOOK, presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK tidak pernah memalukan orang ramai tentang beliau selalu berbohong, menipu, menghina ajaran Buddha, dll.

    Baru-baru ini ramai yang memperkatakan tentang perwatakannya, sebelum ini dia seorang pemandu lori yang menghantar perabot ke mana-mana, kemudian dia belajar kursus undang-undang di beberapa universiti tetapi kita tidak tahu dia belajar kursus atau tidak kerana dia tidak tahu undang-undang, dia menipu orang. dimana - mana. dan bagaimana peguam boleh menipu orang tanpa rasa takut pada undang-undang

    Harap semua orang harus mengambil berat tentang nama ini YIP KUM FOOK (PEGUAM ATAU MCA GOMBAK PENGERUSI DAN PRESIDEN KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI), juga perlu dikongsi dan dimajukan kepada semua. Jika tersilap langkah, anda akan kehilangan segala-galanya, lelaki atau YIP KUM FOOK ini sangat bahaya dan anaknya (YIP JIUN HANN) juga yang paling bahaya.

    Oleh KOK MENG, KEPONG

    ReplyDelete