Showing posts with label Skandal. Show all posts
Showing posts with label Skandal. Show all posts

Wednesday, 1 May 2013

SKANDAL MUSTAPHA ALI: STOPA KE SONGKHLA BELI SURAT NIKAH #TolakPR

SIJIL NIKAH SIAM YANG DIBELI MUSTAPHA ALI

SELEPAS pendedahan ini [di sini] Mustapha Ali semakin terdesak. Tarikh 3 Mei 2013 semakin dekat. Mari kita baca emel ahli PAS di bawah.

Assalamualaikum WW Saudara Admin blog, Mohon disiarkan di blog saudara untuk sedarkan umat Islam di negara kita ini. Terima kasih.

Video Seks Mustapha Ali sudah sebulan lebih berada di alam maya, sehingga ke hari ini Setiausaha Agong PAS, Mustapha Ali tidak dapat mempertahankan dirinya, parti PAS dan keluarganya. Dia berdiam diri, maknanya jika berdiam benarlah berlaku perbuatan Zina itu.

Semakin hari kami ahli PAS semakin malu hati kami untuk mempertahan PAS, bagaimana hendak Istiqamah jika video SUA PAS Mustapha Ali ini sedemikian rupa, amat memalukan.

Minggu lalu, jamaah kami di Rusila banyaklah memberi hujah mereka bagaimana mahu membantu SUA PAS, Mustapha Ali yang kini sudah berzina sejak sekian lama rupanya.

Sekarang kami dengar pula kononnya SUA PAS, Mustapha Ali mahu buat Kenyataan Akhbar pada 3/5/2013. 

Soalnya selepas lebih sebulan kenapa baru 3/5/2013 nak buat, kenapa tidak hari pertama lagi? 

Kenapa tidak menafikan dan angkat sumpah Wallahi Wabillahi Watallahi yang dua ekor itu bukannya Mustapha Ali dan wanita simpanan? 

Kenapa tunggu nak dekat Pilianraya baru nak buat?


TERDESAK: MUSTAPHA ALI KEJAR MASA KE SONGKHLA SEBELUM 3/5/2013 BELI SIJIL NIKAH PALSU

Sijil Nikah Songkhla
Saya sebagai ahli PAS sangat terkejut bilamana SUA PAS Mustapha Ali dalam keadaan terdesak telah pergi menghantar orang-orangnya pergi ke Songkla atau Sadao, di Siam sana untuk membeli Sijil Nikah Palsu. Patutlah ambik masa sampai sebulan lebih baru nak jawab pada 3/5/2013.

Kami tahu Mustapha Ali ada rekod buruk dalam PAS, selain panas baran dan suka cakap merapu, Mustapha Ali juga malas hadir mesyuarat seperti mesyuarat PASTI kami. Tapi dia memang rajin turun Kuala Lumpur untuk mesyuarat sambil bawa beg james bondnya tu. 

Geng-geng PAS memang suka tidur di hotel ...tana di Kuala Lumpur. Geng-geng PAS kata budak perempuan itu kerja SPA semua orang PAS kenal, Mat Sabu pun kenal. Ada juga sampai di telinga Mat Sabu pun gatal nak pakai. Tapi tak tahulah kalau dah pernah pakai juga.

Barulah kami tahu, rupa-rupanya orang PAS ne kepala saja nampak warak pakai kopiah, baca Quran baca Hadis di depan kami, rupa-rupanya semua mereka hikpokrit.

Hal Mustapha Ali ini hal besar, ini hal Zina, kalau bini dia kenapa tak tunjuk Sijil Nikah dalam masa 24 jam, ini dah lebih sebulan? Kalau bini dia, tak kan cerita rumah sewa, pindah rumah malah ambik wang dari sampul surat. Memang laku Mustapha Ali ini zina zina zina. 

Ana Mufarraqah.
Maahad Darul Quran Rusila.
17 Jamadilakhir 1434.



Tuesday, 30 April 2013

PANAS #GE13: BEKAS PEMIMPIN PEMUDA DAP BONGKAR AGENDA KEJI DAP #PRU13 #TolakPR

Para pembaca, luangkan sedikit masa untuk melihat video di bawah. Bagi RMK, perkara ini penting untuk semua tahu. Tengok dahulu, kemudian terpulang kepada anda untuk menilaikannya. 


Semoga bermanfaat untuk semua.

PANAS! UPDATE SKANDAL MUSTAPHA ALI: BIODATA WANITA SIMPANAN STOPA ALI DIDEDAHKAN! #TolakPR


Evergreen Scot Pine Condominium, Selangor

Nama Wanita Simpanan Mustapha Ali: Aishah Baby Binti Badar....
Alamat Kondo : BLOK D, TINGKAT 2, NOMBOR 3, D-2-3
Nama Kondo: EVERGREEN SCOT PINE CONDOMINIUM,SELANGOR.
Rumah Keluarga : Lorong Durian Sakat, Bandar Baru Sg. Long, Kg. Jawa, Klang.
Jenis kereta : Toyota Wish
Nombor Kenderaan: WSE 2512
Wang Pungutan Derma Dalam Sampul Putih

Sebulan Mustapha Ali Bayar Tetap : RM3,000 - RM5,000 SEBULAN
Akaun Bank : Bank Tempatan Dalam Negeri.

***Sebahagian angka di alamat di atas tidak dilengkapkan untuk menjaga keselamatan Wanita Simpanan Mustapha Ali, kita takut Mat Sabu yang kaki seks tu pun nak rasa juga. Kami tidak akan melayan permintaan alamat penuh beliau walaupun anda penuhkan inbox kami. 


Alkisahnya begini, 
Pada awal video klip itu, Mustapha Ali kata "I call, I message U tak jawab..."

Suami isteri kalau nak main kena call dulu ker? Kena book hotel ker? Suami tunggu dalam bilik, isteri tekan door bell macam call girl kan kan??? Kalau dia isteri Mustapha Ali tunjukkanlah tunjukkanlah tunjukkanlah...

Lepas main satu round, kena urut satu badan.? Selesai semua Mustapha bagi duit, main dengan isteri kena bayar ker? Ambil duit dalam sampul, duit Derma Memali kah?

Pada penghujung video klip ini pula, wanita yang menjadi bahan belasahan Mustapha Ali update status perbelanjaan wang, dia akan buat bayaran untuk beli machine dan pindah rumah. Wanita ini juga ada menyebut mengenai nak buka Car Wash bersama Mustapha Ali.


Pindah rumah...? Jadi perempuan simpanan Mustapha Ali ker..?

Lihatlah 'taste' selera pimpinan tertinggi PAS, wanita pakai jeans ketat, baju seksi tidak bertudung, rambut pula 'blonde'. Tak ada langsung ciri ciri 'dress code' Muslimah PAS.

Sumber: MyMassa

Wednesday, 17 April 2013

[Video] PANAS! SKANDAL TERESA KOK DIDEDAHKAN BEKAS PEMBANTU PERIBADINYA SENDIRI #GE13 #PRU13 #TolakPR


Biadap.

RUPANYA selama memerintah kerajaan Selangor dalam 5 tahun ini, pelbagai rompakan telah dilakukan oleh puak pakatan haram ini. Khalid ternyata hanyalah sebagai boneka kepada DAP untuk menyembunyikan segala perilaku rompak, samun dan rampas harta rakyat negeri Selangor.

Berita gempar yang baru disampaikan tentang Teresa Kok berkenaan salah laku dengan mengambil deposit bernilai RM5000 untuk memberi bantuan kepada ibu tunggal di Selangor. Tony Tan turut mendedahkan yang Teresa Kok juga menaikkan harga lesen tapak pasar malam MPAJ dari RM48 setahun kepada RM298 kepada rakyat Selangor yang hendak berniaga. Satu lagi isu tentang kepincangan Teresa Kok ini adalah dengan menaikkan denda pengubahsuaian kedai dari RM3000 kepada RM12000 bagi satu-satu kesalahan. 

Apa lagi yang boleh kita harapkan dari kerajaan seperti ini? Sudah 5 tahun rakyat Selangor dibelenggu dengan pelbagai masalah rakyat yang tidak pernah diselesaikan. Tukar kerajaan Selangor sebelum terlambat. 


Saksikan juga pendedahan yang dibongkarkan oleh bekas pemandu peribadi Teresa Kok ini. 



RMK: Kebelakangan ni banyak pula pendedahan terhadap si Teresa Kok ni. Sebelum ini berkenaan projek RM 1 bilion yang beliau 'settle' dalam masa 8 hari [baca sini]. Tak sangka selama ni dia berlakon saja yang lebih. Memang tak boleh harap. Nak undi lagi orang macam ni? 5 tahun kena tipu beb.

HOT! TEMPAT MUSTAFA ALI BUAT PROJEK DIBOCOR KAKITANGANNYA #GE13 #PRU13 #TolakPR


Panas daripada MyMassa:

Menurut kakitangan Pejabat PAS di Jalan Raja Laut, Setiausaha Agung PAS sering mengunjungi Hotel ***ANA untuk berbincang perkara penting. Sebelum skandal Mustafa Ali terbongkar, kakitangan tersebut percaya dengan alasan Mustafa yang perbincangan tidak dapat dibuat dalam pejabat PAS kerana terlalu ramai "MATA-MATA" yang akan membocorkan kepada pemimpin parti lain.


Setelah mendapat maklumat tersebut dari kakitangan pejabat PAS, MyMassa cuba selidik adakah benar maklumat yang diberi. Dan ini yang MyMassa jumpa.
Bilik Hotel ***ANA seperti yg dibocorkan kakitangan PAS. Gambar kecil :  Keadaan dalam video
Sama tak?

Lebih mengejutkan kerana jarak Hotel ***ANA hanya 5 km dari pejabat PAS. Jadi benarlah alasan yang diberi oleh Haji Hadi yang Mustafa sakit lutut, tak boleh jalan jauh sebab hanya 5km dari pejabatnya!

Kakitangan pejabat PAS tersebut beritahu yang dia bersedia untuk membuat kenyataan bila tiba masa yang sesuai. Katanya lagi, dia tak sanggup untuk menanggung dosa menyimpan kegiatan penzinaan Setiausaha Agung PAS yang akan menyebabkan parti tersebut dilaknat Allah S.W.T. Dia juga bersetuju dengan pandangan Tuan Guru Haron Din yang kes penzinaan ini perlu dibawa ke Lembaga Disiplin parti serta bersedia untuk menjadi saksi untuk membongkarkan perkara ini.

Nampaknya semakin banyak PAS buat solat hajat minta supaya ditunjukkan kebenaran, semakin banyak kebenaran yang terbongkar. Kakitangan pejabat PAS sendiri tak sanggup nak simpan dosa besar bosnya berkat solat hajat Tuan Guru Presiden.

*Dengar cerita security hotel ni memang ketat. Pejabat agama memang susah nak buat operasi kat sini. Khas untuk para MACAI yang masih nak pertahankan Mustafa Ali, sila layan video muzik ini.

  

Monday, 15 April 2013

SKANDAL MUSTAFA ALI: KEBURUKAN CALON PEMIMPIN PERLU DIDEDAH - HARAKAH


Barangkali rakyat sudah lupa, akhbar Harakah pada tahun 2008 pernah menyiarkan sebuah wawancara berkenaan tentang wajib mendedahkan keburukan calon.

Dengan tajuk - 'Keburukan calon pemimpin perlu didedah' yang disiarkan selepas tamatnya Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU-12) seolah-olah membenarkan tindakan pakatan haram menyerang dan mendedahkan perilaku buruk pemimpin BN ketika kempen pilihanraya.

Itu dahulu, namun kini mereka pula naik angin dan melarang perbuatan mendedahkan keburukan pemimpin ekoran terdedahnya sebuah video seks membabitkan Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustafa Ali. 

Lihatlah betapa hipokritnya Pas dalam berpolitik. Apabila terkena batang hidung sendiri, mereka boleh berubah dalam sekelip mata.

Jahatnya PAS, mereka tanpa soal siasat telah menuduh UMNO sebagai dalang penyebaran video seks itu. Sedangkan tiada bukti langsung penglibatan UMNO dalam kes video seks Mustafa Ali. Lagipun Mustafa Ali bukanlah pemimpin yang menjadi perhatian UMNO.

Dalam kes ini, Mustafa Ali telah mengeluarkan kenyataan dengan menyerahkan sepenuhnya kepada peguamnya untuk ambil tindakan.

Namun jika dikaji, tindakan Mustafa itu seperti mengiakan bahawa beliau adalah individu yang dirakam melakukan aktiviti seks itu.

Jika beliau tidak bersalah, tindakan pertama yang perlu dilakukan oleh beliau adalah membuat laporan polis ataupun bersumpah bahawa individu itu bukan dirinya.

Ternyata, tindakan Mustafa Ali yang mendiamkan diri menguatkan lagi spekulasi bahawa beliau adalah individu itu.

Kepada mereka yang sudah menonton video itu, tidak syak lagi individu itu adalah Mustafa Ali sendiri.

Jadi soalnya sekarang, Mustafa perlu membuat keputusan, sama ada bertaubat dan mengundur diri atau memilih untuk menuduh UMNO sebagai dalang.

Jika Mustafa Ali memilih untuk menuduh UMNO sebagai dalang, beliau sebenarnya telah melakukan kesilapan besar.



RMK: PAS dan lidah rasminya Harakah memang sentiasa flip-flop dengan pendirian mereka. Mula-mula kata, keburukan calon perlu didedah.


Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009-
 
Haji Hadi berkata:
"Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.
Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini." - Sumber

Pelik apabila timbul kes skandal Mustafa Ali, PAS secara tiba-tiba berubah pendirian dan kata tak boleh buka aib pemimpin. PAS sila jangan jadi munafik. Siasat dan bukalah kebenaran walaupun pahit demi menjaga maruah dan masa depan agama, bangsa dan negara.

Saturday, 13 April 2013

SKANDAL MUSTAFA ALI: PAPA STOPA ANGKAT SUMPAH? #TolakPR #PRU13 #GE13



Rata - rata rakyat kini sedang menanti bilakah agaknya Stopa Ali hendak membuat akuan bersumpah bagi membersihkan namanya yang sudah tercalar teruk ini... Tapi persoalannya beranikah Stopa Ali mengangkat sumpah mengaku bahawa beliau di fitnah? Lupakan lah... Takkan berani Stopa Ali angkat sumpah bro...

Ketahuilah penyokong PAS sedang di tipu oleh pemimpin-pemimpin PAS! 

BN TAWAR PIMPINAN DINAMIK, PEMBANGKANG BERGELUT ISU MORAL

Negara yang maju dan progresif berpunca daripada kepimpinan yang kuat dan mantap.

Kepimpinan negara yang kukuh akan diterjemahkan kepada sistem kerajaan utuh, professional dan sensitif kepada hasrat dan dasar kerajaan yang memerintah.

Hakikat ini terpaksi di dalam pentadbiran Malaysia sejak negara mencapai kemerdekaan pada 1957.

Pemimpin-pemimpin datang silih berganti pada setiap pentadbiran dengan pasukan mereka sendiri bagi membantu merealisasikan agenda politik nasional serta pembangunan pada tempoh terbabit.

Sejak 56 tahun lalu Malaysia sudah menyaksikan enam Perdana Menteri menduduki tampuk kekuasaan bermula dengan Almarhum Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj.

Ini diikuti oleh Almarhum Tun Abdul Razak Datuk Hussein, Almarhum Tun Hussein Datuk Onn, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Sekarang kerajaan Malaysia diterajui oleh anakanda perdana menteri kedua iaitu Datuk Seri Mohd Najib. 

Pada pilihan raya ini, Datuk Seri Najib akan meminta rakyat untuk memberi mandat yyang besar kepada beliau berdasarkan kepada sukses, 'track record' serta pencapaian yang yang telah ditempa selama empat tahun memegang jawatan tertinggi pentadbiran negara.

Datuk Seri Najib menerima mandat daripada perdana menteri sebelumnya iaitu Tun Abdullah dan PRU ke 13 merupakan pilihan raya negara pertama beliau menerajui sebagai ketua kerajaan.

Ketika kerajaan Barisan Nasional menawarkan Aku Janji kepada rakyat untuk meneruskan tradisi membela serta memperjuangkan nasib rakyat tidak mengira kaum, agama atau warna kulit, pihak pembangkang juga menghidangkan manifestonya yang penuh dengan janji-janji manis.

Berbeza dengan BN yang mampu berbangga dengan rekod perkhidmatan yang amat cemerlang selama hampir enam dekad, pembangkang yang menamai mereka sebagai Pakatan Rakyat belum pernah terserlah kemampuan dan bukti mereka mentadbir sebuah negara yang kompleks dan majmuk seperti Malaysia.

Jika berdasarkan kepada kenyataan Perdana Menteri bahawa pembangkang hanya berjaya melunaskan 15 peratus sahaja daripada keseluruhan janji dalam manisfesto pilihan raya umum 2008, maka manisfesto yang ditawarkan kali ini sudah semestinya disangsi dan diragui rakyat.

Jika setakat mentadbir beberapa buah negeri pembangkang sudah tidak mampu menyelesaikan pelbagai masalah rakyat yang berbagai rupa, bentuk dan kerumitannya serta membawa arus pembangunan yang sangat didahagakan terutamanya oleh segmen masyarakat miskin dan daif, bagaimana pula mahu memerintah sebuah negara yang lebih luas, kompleks dan penuh dengan rencam cabaran dan dugaan?

Jika pembangkang dilihat tidak mampu merealisasikan janji-janji dalam manifestonya begitu juga kepimpinan yang mahu ditawarkan untuk memimpin Malaysia.

Datuk Seri Najib berjanji akan mencalonkan sekurang-kurangnya 40 peratus muka baru yang lebih muda, keterampilan yang hebat, professional dan komited untuk membela rakyat.

BN sentiasa menghayati pendekatan peremajaan parti kerana hanya dengan lapisan pemimpin yang dinamik sahaja kerajaan yang diperintah akan melonjak kepada pencapaian pembangunan yang lebuh tinggi.

Di dalam aspek ini pembangkang amat ketinggalan sekali.

Ketua de facto Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim akan mencecah 67 tahun dan bukanlah calon utama pembangkang sebagai Perdana Menteri.

Ini kerana Pas sebagai sekutu dalam Pakatan Rakyat masih sepenuhnya menyokong Anwar sebagai calon Perdana Menteri malah telah mencadangkan presidennya Andul Hadi Awang kepada jawatan itu.

Walaupun Anwar dilihat sebagai tokoh pembangkang paling laak untuk diketengahkan sebagai calon PM namun faktor lain menidakkan pula keserasian beliau kepada jawatan itu.

Beliau pernah menjadi orang nombor dua di bawah Tun Dr Mahathir, menteri kewangan selama lapan tahun serta menduduki jawatan timbalan presiden dalam UMNO.

Jika Anwar pernah mengatakan kepada pelapis-pelapis semasa mengetahui Abim dahulu bahawa seorang pemimpin itu harus bersih dan nampak bersih.

Di sini Anwar kecundang dalam penilaian kesesuaiannya sebagai PM.

Walaupun bijak berbicara, pandai berbahas, ada sifat kepimpinan tetapi pelakunya buruk dan jijik.

Video demi video didedahkan di dalam blog perihal perilaku seks songsang dan terlarang oleh bukan sahaja oleh agama tetapi juga ukuran moral masyarakat, namun tidak pernah sekali Anwar mengaku dialah pelakunya.

Walaupun jelas bahawa paparan video-video seks yang dikaitkan dengannya adalah beliau sendiri, Anwar tetap menafikannya.

Perilaku Anwwar yang terbelit dengan pelbagai dakwaan seks dengan lelaki dan juga perempuan tidak memungkinkan beliau menjadi seorang pemimpin yang bersih dari segi akhlak dan moral.

Apatah lagi yang ingin dipimpinnya adalah sebuah negara Islam yang majoritinya adalah orang Melayu yang berpegang kuat kepada amalan serta tradisi Islam.

Pemimpin yang jengkel akhlak dan moralnya seperti Anwar akan mudah diperas ugut oleh musuh-musuh negara seperti mana yang berlaku kepada ramai pemimpin politik di Amerika Syarikat, Eropah malah di Singapura juga.

Jika di ambil Abdul Hadi pula sebagai Perdana Menteri masalah yang sama juga timbul walaupun berbeza sedikit.

Walaupun mempunyai 'creditial' agama dan akhlak yang bersih daripada sebarang skandal, Abdul Hadi tidak mempunyai pengalaman luas dalam mentadbir kerajaan.

Semasa menjadi Menteri Besar Terengganu selama sepenggal, beliau dikatakan banyak menyerahkan pentadbiran harian kerajaan negeri kepada kroni kepercayaannya, Mustafa Ali.

Jadi sebenarnya Mustafa lah de facto menteri besar yang sebenarnya dan bukannya Abdul Hadi.

Beliau juga takut kepada Mursyidul Am Pas Nik Aziz Nik Mat dan sentiasa akur kepada kehendak pemimpin veteran itu.

Jika Abdul Hadi menjadi PM, bukan beliau yang berkuasa tetapi Nik Aziz yang akan membuat semua keputusan penting bagi pihaknya.

Dalam Dap, barisan pimpinannya tidak banyak berubah sejak era tahun 1960an.

Umpamanya Lim Kit Siang masih terus menjadi pemimpin yang memegang kuasa sebenar di dalam Dap sejak 1969 bila mana parti-parti politik lain sudah banyak kali berganti pemimpin.




RMK: Rakyat dipersilakan menilai sendiri prestasi Kerajaan Persekutuan di bawah pimpinan PM Najib dan membandingkannya dengan prestasi kerajaan pembangkang di negeri yang diterajui mereka. Pilih pihak yang boleh membawa kepada kestabilan ekonomi, sosial dan politik serta mampu memberikan masa hadapan yang cerah. Dan jangan sesekali membiarkan  negara dipimpin oleh ketua yang mempunyai masalah moral. Tepuk dada, tanya selera. 

SKANDAL MUSTAFA ALI: SEBAB MUSABAB HADI AWANG PERTAHANKAN PAK STOPA



SEKARANG terjawablah persoalan kenapa Presiden PAS, Hadi Awang, menggunakan alasan video seks sebagai besi dan tidak boleh dijadikan bukti.  Rupa-rupanya Hadi bersiap sedia dengan kebarangkalian di masa hadapan orang kanannya sendiri akan terlibat dengan perkara tersebut.

Video Anwar rupanya hanyalah satu alasan saja, sebetulnya nak protect orang kanan dia.

Ini bukan sebarang kanan, tapi betul-betul kanan. Masa Hadi jadi MB Terengganu sepenggal dulu, orang inilah sebenarnya yang menguruskan kerajaan negeri, cuma tidak bergelar MB saja.  Kebetulan dia ada pengalaman menjadi Timbalan Menteri dalam kabinet Tun Hussin Onn dulu – sewaktu PAS masih dalam BN.

Hadi? Dia bodoh, slow, lembap, bukan tahu apa benda pun. Semuanya keputusan penting berkaitan pentadbiran kerajaan negeri, dilepaskan kepada orang kanan ini untuk mengendalikannya sementara dia hanya tukang angguk dan sign saja.

Sebab itulah sudah 2 penggal sejak kali terakhir PAS perintah Terengganu, rakyat negeri tersebut serik nak memilih PAS sebagai kerajaan negeri sekali lagi. Sehinggakan dalam keadaan terburuk UMNO pada 2008, PAS masih gagal untuk menang di Terengganu, tak macam pilihanraya ke 10 pada 1999.

Persoalan yang dinanti semua orang selepas ini, apa tindakan PAS seterusnya?  Yang dikaitkan ini bukan sebarang orang, tapi salah satu dari saraf tunjang yang menggerakkan operasi PAS, sedikit bawah dari Majlis Syura, Presiden dan Timbalan Presiden.

Penulis jangka ada 3 pendekatan yang sedang difikirkan PAS malam ini:-

Nik Aziz ampunkan setelah tanya Tuhan sendiri
Fatwa baru seks tanpa nikah (tapi suka sama suka) tidak salah dan berdosa - macam Anwar, liwat suka sama suka tidak salah, hal peribadi.
Orang dalam video itu bukan dia, tapi muka saja macam dia, perut lain, sideburn lain, bla bla bla.
Mana-manapun, niatnya hanya untuk bodohkan rakyat, macamlah rakyat Malaysia zaman hari ini tak berakal sangat nak membezakan mana baik dan mana buruk.

Rakyat tolaklah parti cakap tak serupa bikin ini. Penulis pasti PAS akan pertahankan orang itu sehingga ke titisan darah terakhir kalau perlu. Dia tahu terlalu banyak tentang PAS dan Pakatan Rakyat. Selain itu, hubungannya dengan Hadi macam aur dengan tebing.


Sumber: TWH

SKANDAL MUSTAFA ALI: SALAH UMNO? LOGIKKAH?



APA pun orang nak cakap pasal video seks terbaru membabitkan seorang pemimpin PAS ni, satu yang pasti, UMNO tidak terlibat.  Ini bukan style UMNO untuk menang pilihanraya sebab UMNO tak tahu pergerakan pemimpin PAS berkenaan pun.  Yang tahu hanyalah orang-orang berkaitan dengan dia.

Lama dah pemimpin berkenaan berjuang dalam PAS, dah bertanding berapa pilihanraya pun malah pernah jadi Exco Kanan negeri Terengganu, kenapa pula sekarang baru UMNO nak jatuhkan dia dengan cara ini?

Tak masuk akal dan tak logik langsung.

Dengan status pemimpin berkenaan sebagai antara penggerak usaha untuk menubuhkan kerajaan perpaduan dengan UMNO dulu, apa nak hairan kalau PKR terlibat dalam kerja-kerja macam ini.

Sebab itu kita yakin ini kerja orang dalam parti dia jugak.  Orang yang mengidam untuk menguasai PAS dari dalam.  PAS penting sebab sokongan akar umbi parti ini paling kuat antara ketiga-tiga parti dalam Pakatan haram.  DAP dengan PKR pun tak punya gerak kerja sekuat PAS.

Antara sebab kenapa PAS masih relevan dalam Pakatan walaupun sering buat kenyataan yang memburukkan lagi Pakatan, ialah sebab inilah (akar umbi kuat).

Perkembangan terbaru yang menarik, PAS sekarang sedang main lagu lama untuk nafikan kaitan pemimpin berkenaan dalam video tersebut.  Pagi-pagi buta lagi ada media pro Pakatan yang mengambil kenyataan isteri pemimpin berkenaan dan buat penafian.

Dia sendiri pun tak tengok lagi video itu, portal berita berkenaan dah heret bini dia pulak.

Ini modus operandi yang biasa pembangkang setiap kali berhadapan dengan isu yang macam ini. Sama macam kes Anwar, seret Wan Azizah dulu.  Agaknya firma-firma penasihat yahudi yang dibayar untuk menasihati Pakatan ini bagi nasihat yang sama jugak untuk handle kes macam ini.


Sumber: TWH

Friday, 12 April 2013

KOMEN MUSTAFA ALI TERHADAP SKANDALNYA


Saya tidak mahu jawab, serah kepada peguam - Mustafa

Harakahdaily,12 Apr 2013
KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali (gambar)berkata, beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai video lucah yang diedarkan.

Dalam satu kenyataan ringkasnya kepada Harakahdaily, Mustafa berkata, "Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan."

Beliau dipercayai merujuk kepada video lucah yang disebarkan melalui beberapa blog Umno sejak lewat petang semalam.

Ulasan dalam blog itu mengatakan, kononnya ia dibuat oleh rakan PAS dalam Pakatan Rakyat iaitu PKR.








KENYATAAN MEDIA

Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.


Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.


Sumber: Harakah Daily




DAH CUAK?


SKANDAL MUSTAFA ALI: SIAPA PULA HENDAK KAJI VIDEO SEKS SETIAUSAHA AGUNG PAS NI??



PERNAH satu ketika dahulu, Mustafa Ali diminta mengulas tentang kewujudan dan kesahihan video seks Anwar Ibrahim bersama ChinaDoll yang telah didedahkan oleh Trio Datuk T.  Begitu bersungguh Setiausaha Agung PAS ini menafikan individu dalam rakaman terbabit bukannya Anwar Ibrahim, dan turut memfitnah bahawa ini adalah kerja jahat UMNO dalam merosakkan imej Ketua Umum PKR itu.

Namun langit tidak selalunya cerah. Kali ini Mustafa Ali terperangkap dengan permainannya sendiri. Kali ini rakaman aksi Mustafa Ali bersama seorang wanita di dalam bilik hotel telah disebarkan oleh ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) di salah sebuah negeri di Pantai Timur kepada orang ramai.

Perkara ini tercetus akibat rasa kurang senang Anwar Ibrahim apabila Mustafa Ali mencadangkan kepada Hadi Awang supaya memujuk kembali Nasha dan Hassan Ali kembali kepada PAS menjelang PRU ini. Apabila Anwar mendapat tahu sahaja rancangan mereka, maka dikerahkan AMK untuk memasang camera tersembunyi didalam bilik hotel terbabit. 


Tetap nak salahkan UMNO dalam hal ni? Korang yang dapat sedap, nama busuk bagi kat UMNO. Adakah isu moral para pemimpin yang hendak memimpin Malaysia tidak diambil berat langsung? Fikirkanlah wahai rakyat Malaysia, ini negara Islam, agama rasmi Malaysia masih agama Islam, adakah kes moral seperti ini adalah sebahagian dari Islam?

Bukan UMNO yang dedahkan rakaman ini tetapi AMK, jadi kesalahan jangan terus dituduh kepada UMNO. Dua orang ahli AMK juga telah ditahan dan disoal siasat malah mereka diupah oleh orang atasan parti untuk edarkan cd tersebut.


Rasanya kalau ikut dari kata Hadi Awang, "Islam benar aibkan pemimpin", jadi tidak salahlah tindakan AMK yang sebarkan rakaman video tersebut kepada umum kerana telah bersanadkan kepada kata-kata Hadi Awang. Salah UMNO lagi ke?

Seperti juga kes rakaman aksi Anwar dan ChinaDoll, Mustafa Ali pernah berkata yang jika tidak mempunyai 4 orang saksi yang credible maka saksi itu tidak layak menjadi saksi. Dan rakaman video tersebut itu juga tidak boleh dijadikan saksi kerana rakaman itu BESI bak kata Nik Aziz. Salah UMNO lagi?

Jadi siapa pula kali ini yang hendak mengkaji rakaman video Mustafa Ali ini?


RMK: Satu persatu skandal pemimpim pembangkang terbongkar. Allah nak tunjuk. 

Wednesday, 2 May 2012

KANTOI: Skandal Blowjob Azmin Ali


Nampaknya Azmin Ali tak mahu kalah dengan Anwar. kalau Anwar ada China Doll, dia juga mahu!

Tapi terbukti Anwar lagi bercitarasa tinggi, pasal dia buat kerja atas katil, bukan dalam jamban!










Sumber: Ocean's 13


Jom kita tunggu ayat "itu bukan saya" dan "ini konspirasi UMNO" dari Azmin.

Bukankah itu ayat wajib puak PKR?