Wednesday 13 February 2013

RONNIE LIU MAHU SAMAN BEKAS PEGAWAI KHASNYA SEBAB DAH BOCORKAN BANYAK RAHSIA




Panas maa... Telinga sudah keluar asap! Muka sudah merah maa... Malu oooo...

Semua olang sudah tau... lasia sulah bocot ooo... mana mau letak ini muka... Haiiyaaa...

Saman lor... kasi itu olang tutup mulut sikit...  Gua ada peguam baek punya... Mr Gobin anak Kapal Singheh....

Itu olang talak luit mana mau belani lawan sama gua di makamah maa....! puuiiii!  :P

Exco Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu mahu mengambil tindakan mahkamah ke atas bekas pembantu khasnya, Jafrei Nordin kerana menuduh beliau dan DAP tidak menghormati Pas dan PKR termasuk ada cubaan menjatuhkan kedua-dua parti terbabit.

Liu yang juga Adun Pandamaran berkata, beliau juga akan menyaman akhbar kerana melaporkan berita tidak benar menyebabkan imejnya terjejas sebagai wakil rakyat dan Exco Kanan Kerajaan Negeri Selangor.

“Lepas cuti Tahun Baru Cina ini, saya akan menyaman dia (Jafrei) menerusi peguam saya, Gobind Singh Doe kerana menyiarkan berita palsu terhadap saya.

"...peguam saya kata, kita ada asas yang kukuh untuk saman mereka,” katanya yang dihubungi Sinar Harian Online, hari ini.

Tambah Liu, beliau telah memecat Jafrei tiga tahun lalu setelah mendapati tidak menunjukkan prestasi yang baik sepanjang perkhidmatannya di pejabat Exconya.

Jumaat lalu, Jafrei mengaku sebagai bekas pembantu khas Exco Kanan Selangor telah mengumumkan peletakkan jawatannya atas alasan tidak berpuas hati dengan majikannya dan DAP.


Jafrei mengumumkan peletakan jawatannya pada satu sidang akhbar di kediaman Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng, yang keluar PKR pada tahun 2009.


RMK: Bila dah malu, bila semua dah exposed, saman pun keluarlah. Semua sebab nak cover malu dan pertahan diri kononnya. Cehh!

No comments:

Post a Comment