Thursday 21 February 2013

NIK AZIZ KATA PENERIMA BR1M MACAM AYAM!


 Datuk Nik Aziz mengkritik keras pemberian bantuan saperti BR1M dan lain-lain yang sedang dilaksanakan oleh Kerajaan Persekutuan hasil cetusan idea YAB Perdana Malayasia

Beliau menyamakan pemberian bantuan-bantuan wang tunai tersebut sama seperti memberi hampas kepada ayam, dan juga seperti memberi jerami kepada lembu. 

  Orang PAS yang terima BR1M ini juga turut dihina oleh Nik Aziz sebagai haiwan. Sanggup Nik Aziz hina orang PAS sendiri dengan panggilan sebegitu. Namun kalau Nik Aziz beri duit untuk orang lain pangkah PAS, apa pula gelaran yang sesuai diberikan oleh Nik Aziz?

Pemimpin PAS yang dianggap sebagai TOK GURU, begini cara dirinya menghargai rezeki yang telah diizinkan Oleh Allah untuk diagihkan kepada setiap rakyat Malaysia yang layak untuk menerimanya. Malah penghinaan pula yang dilemparkan kepada mereka-mereka yang menerimanya. Ini termasuk lah ahli Pas, DAP dan Pkr yang merasakan bahawa mereka layak utk menerima segala bantuan yang disalurkan oleh kerajaan kepada setiap lapisan masyarakat tanpa mengira apakah undi mereka. 

Adakah ini yang dikatakan sebagai sebuah KERAJAAN ZALIM oleh golongan-golongan Pro-Pakatan Rakyat terutama sekali golongan yang terlalu taksub dengan ajaran Pakatan Rakyat? 


Sumber: talkwithhand.blogspot.com


RMK: Hinanya pemikiran kau Nik Aziz!

No comments:

Post a Comment