Thursday 7 February 2013

[GAMBAR] LAGI KECOH DI GOMBAK!


Awal Disember 2012 lepas heboh mengenai cerita kononnya 'samseng' BN sengaja buat kacau di ceramah Merdeka Rakyat Pakatan Haram di Gombak [rujuk sini].

Di sini dilaporkan sekali lagi satu keramaian berlaku di Gombak semalam, kali ini di Batu Caves. Tak habis-habis nak berkumpul sana sini. So, apa pula cerita di sebalik gambar-gambar ini? 








Sebenarnya, semalam (6 Februari 2013) kerajaan naungan Perdana Menteri kita melalui UMNO Bahagian Gombak telah mengadakan satu majlis penyampaian bantuan ihsan kepada warga Gombak yang telah terjejas akibat banjir kilat pada 27 November 2012. Majlis telah diadakan di Plaza UMNO Gombak di Jalan Batu Caves dan penyampaian bantuan telah disempurnakan oleh Ketua Bahagian, Tuan Hj. Abdul Rahim Kamarudin. Kira-kira 400 mangsa banjir telah menerima bantuan berbentuk sumbangan wang ini.





Penyampaian bantuan ihsan oleh Tuan Hj Abdul Rahim Kamarudin diiringi pemimpin BN lain



Inilah kerajaan PM yang dituduh kejam, zalim dan pelbagai lagi gelaran yang keji oleh puak-puak Pakatan Haram. Hakikat yang pembangkang masih tidak mahu dan tidak akan akui adalah PM kita merupakan seorang pemimpin yang adil dan sentiasa prihatin dengan permasalahan rakyat. Bantuan banjir dihulurkan kepada mangsa tanpa mengenal bangsa, agama mahupun kecenderungan politik.



Wajah-wajah gembira penerima bantuan banjir. Sekurang-kurangnya bantuan tersebut dapat meringankan sedikit sebanyak beban yang ditanggung mangsa. Semoga kerajaan Persekutuan sekarang ini kekalkan prestasi yang baik demi menjamin kebajikan rakyat. Thank you PM!


RMK: Tak nampak pun kerajaan negeri bagi sumbangan macam ni pada rakyat. Tau cari kesalahan orang saja. Puii!

No comments:

Post a Comment