Showing posts with label Nurul Izzah. Show all posts
Showing posts with label Nurul Izzah. Show all posts

Friday, 3 May 2013

#GE13: VIDEO NURUL IZZAH BERSAMA DUA LELAKI PULA TERSEBAR #PRU13 #Vote4BN #BetterNation


Mohon kepada bakal pengundi pada 5 Mei ini tonton video ini dan buat penilaian.


video



Adakah pembangkang tidak mengamalkan KRONISME seperti mana yang mereka selalu sebut-sebutkan?



Wednesday, 1 May 2013

PANAS #GE13 : Hubungan Rahsia Nurul Izzah, Tian Chua Punca Mereka Tuduh SPR Dakwat Kekal.


Umum mengetahui sejak berlaku insiden Lahad Datu, populariti Tian Chua semakin menurun. Dalam ceramah pilihan rayanya baru-baru ini, hanya ini banyak ini yang mampu dikumpulkan.


Sepatutnya reputasinya sebagai pemimpin tertinggi PKR, jumlah audien yang patut diterimanya bukan seperti ini.

Oleh kerana populariti makin menurun, maka Tian Chua memerlukan satu isu baru untuk menaikkan kembali namanya. Maka isu dakwat kekal menjadi sasaran Tian Chua. Dalam hal ini, Tian Chua memerlukan seorang lagi 'partner in crime' untuk menjayakan rancangan ini.

Sudah pasti Nurul Izzah menjadi pilihannya kerana menurut Raja Petra Kamaruddin, Izzah dan Tian Chua mungkin mempunyai hubungan rahsia yang istimewa.

D-day rancangan Tian Chua ini adalah pada hari ini iaitu masa pengundian awal dilakukan. Dengan izin Allah SWT, rancangan mereka gagal.

Kalau masih tak percaya, boleh tengok video ini.


 

*Sebar-sebarkan penipuan PKR untuk tuduh SPR. Yang mintak dakwat kekal ni pun puak-puak pembangkang tapi bila dilaksanakan, mereka menggunakannya untuk serang balik SPR. Licik sungguh puak-puak ni kan.



MyMassa

Tuesday, 30 April 2013

#GE13: NURUL IZZAH NAK KANTOIKAN SPR, TAPI SENDIRI TERKANTOI. Malulah @n_izzah! #TolakPR #Vote4BN #BetterNation

Hari ini undi awal dijalankan untuk PDRM, ATM dan isteri / suami mereka. Setiap orang yang mengundi dicalitkan dakwat kekal berwarna ungu di jari telunjuk sebelah kiri. SPR jamin bahawa hanya dakwat kekal digunakan. Namun sangat kasihan apabila ada dua malaun yang cuba untuk menjatuhkan kredibiliti SPR dengan percubaan menghilangkan dakwat yang telah dicalit pada jari pengundi. Biasalah, apabila tiada modal, kerja puak-puak ini memfirnah dan mencari kesalahan orang lain sahaja. Niat mereka mahu kantoikan SPR. Tapi kasihan, mereka sendiri yang kantoi menipu.




PKR Attempts To Prove Indelible Ink Can Be Removed Using Postal Voter
THE ATTEMPT FAILED! Whilst ink was partially removed, only 30-40% of the ink actually came off. THE REST OF THE INK ACTUALLY REMAINED ON THE FINGER, with the stain easily discernible by anyone examining whether a voter has voted at the polling centre. And this with considerable time and effort spent on removing the stain!
Of course, despite their failure, we expect PKR and their Pakatan chums will likely sensationalize and spin the whole matter. Note the pics here would of course show their 'heroes' and their attempt, however, the more important image is that of the finger STILL MARKED BY INK DESPITE THEIR EFFORTS!
More importantly for me are questions that their attempt leave unanswered such as:
1 - Why do they spend so much effort on discrediting the internationally acknowledged indelible ink method to ensure the sanctity of our votes when they should be focussing on getting votes, especially as both Tian Chua and Nurul Izzah are losing?
2 - Is this yet another symptom of their realising Pakatan is about to lose PRU13 and their preparing the excuse for their supporters and international backers?
3 - Uhmmm... How do we know the guy they did the test on really was a postal voter? And wouldn't SPR use a different colour come polling day?
Aiya, even these questions give me doubt whether these 2 Pakatan candidates deserve a vote! Focus on getting votes la, focus on what voters want! Not focus on excuses on why they might lose before ballots are even cast! - Blog Arkhamsyah Tan Sri Sanusi


Tak sangka kredibiliti PKR serendah ini. Sungguh tidak layak menjadi pemimpin. TERDESAK!

TOLAK PR!

BN for 

#GE13 KAPT (B) SHARUDDIN OMAR MERAGUI MOTIF NURUL IZZAH DAN KES DAKWAT KEKAL BOLEH DIBASUH - @N_IZZAH #TolakPR

Calon BN bagi kerusi P.112 Kuala Langat, Kapt (B) Sharuddin mengunjungi proses undi awal di TUDM Jugra awal pagi tadi


Timbalan Presiden Bekas-Bekas Tentera Malaysia (PBTM), Kapt (B) Sharuddin Omar menyifatkan tuduhan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah sebagaimana dinyatakan dalam twitter beliau adalah suatu yang 'boleh dipertikaikan motifnya'.

Terdahulu, Nurul Izzah yang juga calon bagi kerusi P.121 Lembah Pantai telah menghantar satu tweet yang berbunyi seperti petikan gambar di bawah ini:


Kapt (B) Sharuddin memberitahu bahawa siapa-siapa pun boleh membuat sebarang laporan polis berkaitan proses undian termasuklah undian awal atau undi pos.

Tetapi perlulah diingat, kenapa pemimpin besar bertaraf naib presiden begitu bersungguh-sungguh membawa isu ini pada masa kini dan siasatan hendaklah dibuat secara menyeluruh termasuk hubungan anggota keselamatan yang didakwa meragui dakwat yang dikatakan boleh dibasuh dan hilang dengan pemimpin besar PKR yang begitu bersungguh-sungguh meninggalkan proses kempen di kawasannya sendiri semata-mata isu ini (dakwat dikatakan hilang setelah dibasuh).

Kecepatan Nurul Izzah serta Tian Chua sebagaimana yang didakwa oleh ramai pihak membawa isu ini ke balai polis seperti suatu yang sudah dirancang rapi dan 'ini agak memelikkan dan diragui', ujar Kapt (B) Sharuddin lagi.

"Tapi saya secara peribadi menyerahkan perkara ini kepada pihak-pihak berwajib seperti polis untuk menyiasatnya dan percaya mereka (polis) lebih arif dalam melakukan siasatan mereka dan tolong jangan dipolitikkan apa juga dapatan pihak berwajib nanti".

Kapt (B) Sharuddin Omar juga merupakan calon bagi kerusi P.112 Kuala Langat mencabar penyandang terdahulu, Abdullah Sani yang merudum geraf kempennya kerana sabotaj dari ahli parti PKR itu sendiri selain masalah bukan calon 'favorite' atau anak tempatan.

Abdullah Sani turut terpalit dengan imej menceraikan bekas isteri pertamanya demi mengahwini seorang ahli Serikandi PKR yang jauh lebih muda dan hampir sebaya dengan anak sulung beliau sendiri.

Pagi tadi, Kapt (B) Sharuddin Omar sempat mengunjungi Markas Tentera Udara DiRaja Malaysia (TUDM), Jugra bagi melihat proses pembuangan undi awal oleh anggota keselamatan di sana. 



TMS

Friday, 5 April 2013

GEMPAR! NURUL IZZAH UPAH GANGSTER PUKUL BEKAS PEGAWAINYA KERANA MEMBONGKAR RAHSIA?



Hebat Anak Anwar nie rupanya nampak baik didepan akan tetapi Ganas jugak sampai boleh bawa Pencacai untuk mengugut Bekas Orang kuat PKR lembah pantai untuk membongkar penipuan.

M.Parthiban Bekas Pengarah Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan, Pejabat Nurul Izzah telah mengadakan Sidang Akhbar membongkar penipuan Nurul Izzah, secara tiba-tiba seorang gangster yang merupakan pengikut tegar PKR telah mengacau dan cuba mengugut Parthiban.

Parti Keadilan Rakyat (PKR) Lembah Pantai didakwa melakukan gerakan pendaftaran pengundi baharu secara tidak sah apabila menggunakan borang palsu Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi memancing lebih banyak undi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Mendedahkan perkara itu, bekas Pengarah Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan, Pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai, M. Parthiban mendakwa, strategi kotor yang menggunakan pelajar institut pengajian tinggi itu dikenal pasti bermula sejak 2009 dan dipercayai telah berjaya mengumpulkan kira-kira 5,000 pengundi baharu dalam kalangan penduduk.

Mengulas lanjut, Partiban juga tidak menolak kemungkinan gerakan itu turut melibatkan PKR peringkat Pusat yang dipercayai bertanggungjawab memindahkan maklumat pengundi termasuk meniru tanda tangan mereka ke borang asal SPR.

"Bagaimanapun, katanya, hanya pengundi yang cenderung menyokong pembangkang sahaja akan dipindahkan maklumat mereka ke borang asal dan didaftarkan sebaliknya, pengundi pihak kerajaan tidak didaftarkan," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Dalam perkembangan sama, Partiban berkata, seramai 40 hingga 50 ahli PKR kawasan Parlimen itu dilaporkan akan keluar dari parti itu dalam masa terdekat

Setelah beberapa ketika meng'ushar' Parthiban dan Md Noor dari jauh, seorang dari mereka iaitu Bidin Besi, tokey kedai besi di P20, yang juga menjaga Bilik Gerakan PKR P20, telah bertindak lebih gangster di hadapan semua press yang hadir bila menepuk Parthiban dan memberi amaran.

Nurul Izzah Besi selalu menuduh UMNO Lembah Pantai mengamal politik keganasan. Ini bukti bahawa PKR di bawah Nurul Izzah lah pengamal politik keganasan.

Friday, 9 November 2012

LUAHAN HATI SEORANG MUSLIM BUKAN MELAYU TERHADAP KENYATAAN KONTROVERSI NURUL IZZAH! MESTI BACA!


Kata Nurul Izzah

Kata seorang saudara Islam kita


Nurul Izzah, thank you lah sebab berjaya bangkitkan protes daripada masyarakat Melayu, dan sekarang orang Islam bukan Melayu dengan kenyataan liberal kau tu. Sekarang mereka dah tau nak undi siapa. Obviously not you!