Wednesday 19 September 2012

BABI KAFIR HARBI DAP LAKNATULLAH PENDEK AKAL!!




Ngeh Koo Ham (ham - babi)

Pada jam 1.43 pagi Isnin lepas, individu di atas telah mengeluarkan kenyataan berikut di laman Twitter miliknya sebagai respon kepada bantahan umat Islam terhadap isu hina Rasulullah SAW dalam klip video Innocence of Muslims:


Pendek akal sungguh kafir harbi DAPig ni keluarkan tweet tu. Sekian lama bersama PAS dalam Pakatan Haram pun masih jahil. Bodoh! Tiada sensitiviti terhadap umat Islam!


Berikut pula merupakan respon seseorang yang pernah memegang tampuk kepimpinan tertinggi dalam PAS:

"Saya terpanggil untuk memberi sedikit ulasan terhadap tweet yang dilakukan oleh YB Ngeh Koo Ham semalam yang menyifatkan umat Islam seolah-olah membuang masa dan tenaga apabila mengadakan perhimpunan besar-besaran Jumaat ini untuk membantah penghinaan Sam Bacile ke atas agama Islam melalui filem Innocence of Muslims.

Saya merasakan kenyataan tersebut menggambarkan kejahilan peringkat darjah tertinggi beliau tentang Islam walaupun DAP sudah berkawan dengan Parti Islam Se-Malaysia PAS buat sekian lamanya.

Kenyataan sedemikian sudah tentu menyinggung perasaan dan menghiris jiwa keIslaman masyarakat Islam dalam konteks mempertahankan aqidah sehingga sanggup menginfaqkan nyawa untuk mempertahankan kesucian agama mereka. Perasaan sedemikian terbayang dalam demontrasi yang diadakan dikebanyakkan negara Islam dan seperti yang diketahui, ramai menjadi korban akibat daripada manifestasi keimanan yang dipaparkan oleh mereka.

Kenyataan pemimpin DAP Perak itu bagi saya seolah-olah mencabar maruah dan tingkat kesabaran masyarakat Islam di negara ini. Tak cukup dengan kenyataan Karpal Singh yang berterusan bersifat menghina Islam, rupa-rupanya ramai lagi pemimpin-pemimpin DAP yang mudah menyatakan pendirian anti Islam tanpa mengira sensitiviti masyarakat Islam.

Saya merasakan YB Ngeh yang dianggap senior dan sudah begitu lama bergiat dalam politik seharusnya dapat membaca reaksi masyarakat Islam. Saya bimbang kenyataan-kenyataan seperti ini boleh menimbulkan kemarahan dan seterusnya tindakan yang tidak boleh dijangkakan yang mungkin di ambil oleh masyarakat Islam yang terasa begitu di hina oleh orang-orang bukan Islam yang selama ini mereka hormati.

Saya ingin melihat pemimpin-pemimpin PAS tampil kehadapan terutamanya mereka yang saya labelkan sebagai parasit untuk menyatakan pendirian mereka sekurang-kurangnya mengeluarkan kenyataan yang boleh melegakan ahli dan penyokong PAS. Tetapi saya tidak terperanjat kalau mereka menyepi diri membisu tanpa bahasa seperti yang biasa berlaku sebelum ini.

YB DATO DR HASAN ALI
Presiden JATI
ADUN Gombak Setia
19 September 2012



Dan sekarang baca pula komen babi tu selepas dibantai oleh pelbagai pihak:
“Jangan jadikan saya seolah-olah anti-Islam." Demikian penjelasan Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham berhubung kenyataannya di Twitter yang dikatakan tidak sensitif terhadap perasaan umat Islam. Koo Ham ketika dihubungi Sinar Harian berkata, kenyataan yang turut dipaparkan di Facebook itu tidak menjurus kepada penghinaan terhadap perjuangan umat Islam di negara ini yang menentang penyebaran filem Innocence of Muslims.

Sebaliknya menurut beliau, ia hanya sebuah mesej yang mahu orang ramai berfikir sama ada masa dan tenaga yang digunakan untuk bantahan berkenaan memadai atau tidak.

“Secara jujurnya saya sendiri mengecam keras penyebaran video ini, cuma apa yang saya mahu nyatakan, adakah reaksi dan bantahan yang ditunjukkan di seluruh dunia suatu reaksi yang seimbang bagi menentang seorang lelaki.

“Ia hanya suatu pertanyaan kerana bagi saya, masa dan tenaga yang ‘terhimpun’ seluruh dunia ini sebenarnya boleh digunakan untuk perkara lain yang bermanfaat,” katanya yang merujuk kepada kesan kecaman termasuk kes pembunuhan Duta Amerika Syarikat (AS) ke Libya, Christopher Stevens yang terbunuh di Benghazi akibat ditembak, baru-baru ini. - SINAR HARIAN
Ayat yang gua highlight dan warna merah tu jelas menunjukkan bahawa betapa kurang ajar dan celakanya kafir DAP dari Perak tu beb..

Dia kata, bantahan umat Islam adalah kerja kurang bermanfaat berbanding kerja-kerja yang lain.. Tak ke cari pasal namanya tu?

So.., gua malas nak taip banyak-banyak.., takut penuh dengan adegan carutan nanti.. Cuma gua sekarang ni tunggu respon dari Pas pasal ni..

Berani tak Nik Aziz marahkan Kafir harbi Ngeh ni? Ada telor tak Nasrudin Tantawi 'belasah' DAP yang terang-terang hina umat Islam?

Rasanya.., kalau benggali OKU yang tolak Hudud pun bahalol-bahalol berserban tu tak berani nak sanggah, apa yang kita nak harapkan kali ni ye tak...?

Kalau tak berani nak lawan, maknanya Nik Aziz setuju lah dengan Ngeh tu kann.. Biasalahhh..., siapalah Nik Aziz tanpa 'setan-setan' disekelilingnya tu beb....


p/s: Blogger-blogger lembu Pakatan berani tak 'tegur' kafir Ngeh tu? Mana berani beb.., kan telor dorang semua dah kena gari dengan DAP... Hahahahaha... 



*Babi ni masih nak mempertahankan kenyataan dia. Hoi! Kau tak tahu apa-apa tentang perjuangan Islam. So why don't you just shut your bloody mouth up

No comments:

Post a Comment