Thursday 22 November 2012

SUMBANGAN PM KEPADA GAZA... PEMBANGKANG, KAU ADA??




Syeikh Al-Aqsa bersama PM

Kerajaan Malaysia telah menyumbang sebanyak USD100,000.00 kepada Pertubuhan Islam Palestin 1948, melalui Pengerusinya, Syeikh Raed Solah di masjlis penyerahan cek bersama Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak di pejabat rasmi beliau di Putrajaya jam 12.30 tengahari tadi.

Syeikh Raed dan rombongan diiringi Pengerusi Eksekutif Am
an Palestin Berhad, Abdullah Zaik Abdul Rahman bersama pegawainya tiba tepat jam 12:30 tengahari sebelum disambut mesra oleh Perdana Menteri Malaysia.

Dalam kunjungan ringkas itu, Syeikh Raed berkesempatan menjelaskan kedudukan sebenar keadaan Masjid Al-Aqsa yang sehingga kini masih lagi menjadi kerakusan pihak rejim Zionis untuk merampasnya dari tangan umat Islam. 

"Mudah-mudahan Malaysia akan menjadi salah satu negara Islam yang kuat membantu membebaskan bumi Palestin dan Masjid Al-Aqsa", jelas Syeikh Raed sebelum beredar.

Pertemuan selama setengah jam itu berakhir pada jam 1:15 tengahari sebelum rombongan berangkat ke Masjid Putrajaya bagi menunaikan solat Jumaat. Syeikh Raed Solah telah diberi penghormatan untuk mengimamkan solat Jumaat pada hari ini.

Selepas solat Jumaat Syeikh Raed serta rombongan berkesempatan bertemu Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom di Masjid Putrajaya.

Pada jam 4:15 petang, Syeikh Raed bertemu dengan bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohammad di bangunan Yayasan Al-Bukhari, Kuala Lumpur.

Dalam pertemuan ringkas bersama Tun, Syeikh Raed Solah sempat bertukar-tukar pandangan bersama pimpinan Malaysia itu yang masih dikaguminya kerana lantang bersuara membidas kekejaman rejim Isreal.

Syeikh Raed dalam setiap pertemuannya sama ada bersama rakyat Malaysia di masjid-masjid atau tempat awam maupun bersama pemimpin sentiasa berdoa agar kita semua dapat bertemu dan bersembahyang di Masjid Al-Aqsa.



P/S:inilah Pemimpin dan parti yang digelar sebagai parti syaitan oleh Haji Hadi Awang dan parti murtad oleh Nik Abdul Aziz dan didoakan supaya musnah seperti firaun oleh adik Nik Abdul Aziz. Selamat sejahtera keatas ketiga2 mereka.Setiap perbuatan dan perkataan ada hitungan disisi ALLAH.Amin.....



*RMK: Sekurang-kurangnya nampak usaha Kerajaan Persekutuan di bawah pimpinan Perdana Menteri DS Najib Razak yang juga Presiden UMNO untuk meringankan beban rakyat Gaza. Mana sumbangan puak-puak kau Anwar? Owh, lupa pula, kau kan sokong Israel.



Tolak. Pakatan. Haram.

No comments:

Post a Comment