Friday 9 November 2012

SENARAI PEMIMPIN YANG DAH TINGGALKAN ANWAR IBRAHIM AKIBAT LIBERALISME MELAMPAU

Sekarang ni tengah panas tentang kes Nurul Izzah yang keluarkan kenyataan hak kebebasan beragama perlu diberikan secara sama rata kepada semua kaum termasuk Melayu. Liberal.

Kata orang ke mana jatuhnya kuah kalau tak ke nasi. Nurul Izzah ni samalah macam papa dia. 






Anwar Ibrahim ramai pengikutnya. Namun, alhamdulillah, mereka ini telah sedar daripada terpengaruh lebih jauh dengan dakyah serta fahaman mangkuk ni dan seterusnya bertindak meninggalkan beliau.




Merekalah yg dulunya memperjuangkan seorang banduan yg x mampu memberikan ape2 pun...hanya keadilan yg mereka juangkan kononnya banduan itu difitnah sehinggakan mereka dimasukkan ke lokap, penjara dan ISA hanya kerana berjuang utk seorg banduan...TETAPI apabila banduan itu terlepas dan mula berkwn dgn yahudi dgn mempertahankannya, cuba menghapuskan hak dan kepentingan melayu, menghina islam dan raja-raja melayu termasuklah melakukan perbuatan moral beberapakali yg pernah dilakukan oleh bekas banduan yang mereka pertahankan itu bertahun-tahunlamanya...MAKA setelah melanggar prinsip sbg ank melayu islam, mereka telah berubah dgn hidayah yg diberikan oleh ALLAH...merekalah pejuang sebenar...mereka dah lama berubah dgn hidayah ALLAH...ade siapa yang nak ikut jejak mereka utk berubah...??? mohonlah hidayah dari ALLAH...JOM BERUBAH... - [Sumber]



*Kepada yang belum sedar tu, sedarlah. Nilai sendiri kepimpinan mana yang lebih baik untuk masa depan negara ni. Janganlah terlalu taksub dengan pemimpin. Semoga Tuhan pelihara bumi Malaysia ni daripada diperintah makhluk-makhluk yang mampu membawa kehancuran kepada negara kita ni. Allahuakbar.

No comments:

Post a Comment