Friday 2 August 2013

GEMPAR!!!!! PENDEDAHAN EKSKLUSIF ANWAR PALSUKAN MC



Sekarang sedang diadakan sidang media Yuktesh yang merupakan Bekas Pembantu Shankara nair, peguam Anwar Ibrahim dalam kes Liwat untuk membongkar dokumen-dokumen Sulit Penipuan Anwar untuk Membodohkan Rakyat serta mencabar Pihak AG, KETUA POLIS & MAJILIS PEGUAM kenapa tiada tindakan mengenai laporan polis yang dibuat dalam 2 minggu yang lepas serta Laporan mengenai isu dakwaan 40k Bangla yang telah mengundi pada PRU-13 yang lepas sehingga parti BN mendapat kemenangan.

Laporan polis telah dibuat sebanyak 2 kali oleh Yuktesh. Beliau telah bekerja selama 2 tahun setengah dengan Anwar dan mengetahui segala perancangan buruk Anwar dalam BERSIH. Tengoklah ketika BERSIH, unit ANAL PAS senang je diperbodohkan oleh Anwar semasa bertugas.  Selain itu, laporan ni juga mendedahkan penipuan Anwar yang mengatakan seramai 40K Bangla telah mengundi pada PRU-13 lepas. Selain tu Anwar memang sengaja nak rosakkan hubungan Malaysia dengan negara luar. 

Berdasarkan email yang ditunjukkan, yang dihantar oleh Sankara Nair (peguam Anwar bagi kes liwat), kenapa email tu seperti terdesak? Memohon MC semasa kes perbicaraan yg bakal berlangsung? Email mnunjukkan sankara hantar kali ke 2 selepas bekas P.A nya hantar tapi tiada langsung respond dari chegubard. Salinan email tersebut turut dihantar kepada Anwar. So nampak sangat MC ni sengaja dipalsukan untuk mengelakkan diri dari menghadiri perbicaraan kes liwat.

Gambar-gambar sidang media bersama Yuktesh :









No comments:

Post a Comment