Thursday 25 July 2013

PRK Kuala Besut: Helah-helah yang PAS Boleh Guna



Dengan jumlah keluar mengundi merosot di PRK Kuala Besut, BN masih dapat menaikkan jumlah majoriti. Ini bermakna pengundi atas pagar yang mengundi PAS telah pusing kembali ke BN. Mungkin mereka sedar bahawa mereka perlu terus menyokong BN.

PAS tak dapat menuduh BN bermain kotor kerana senarai fitnah dan serangan black op yang penuh tidak etika diketahui ramai. Sekurang0kurangnya yang mengikuti blog. Yang tak ikuti, apa boleh buat kalau mereka ini kuno sedikit.

Tentulah PAS perlu satu alasan baik untuk kekalahan mereka. Nak kata media berat sebelah, rasuah politik, dll, ianya akan terpalit balik sebagaimana fitnah PAS terhadap UMNO terpalit ke muka PAS.


AKhirnya mereka sedar ada alasan yang boleh dikelentong lebai-lebai bangang dan ustaz/ustazah misegera PAS. Mereka boleh kata tersilap meletakkan suruh undi Che Long tapi di kertas undi tiada nama Che Long tapi nama Azlan. Ini telah mengelirukan lebai dan ustaz/ustazah PAS.

Jawab kami .... kalau logo PAS pun tak boleh kenal, berat ni. Padanlah mereka ini mudah ditipu pemimpin PAS dan dikuda cina-cina DAP dan PKR. Mereka memang bodoh.

Samalah jika Peguam PAS Hanipa Maidin akan menguli satu roti canai cerita bahawa ada penipuan berlaku oleh SPR. Kesilapan nama di kertas undi akan dipersalahkan pada SPR.

Langsung satu demo Blackout akan diadakan. Pakai baju hitam. Konon akan boikot upacara angkat sumpah Tengku Zaihan. Kompang nak buat petisyen tapi sebagaiana petisyen yang dikompang Rafizi dan sedikit oleh PAS melalui Hanipa Maidin, SEMUA DITOLAK MAHKAMAH.

Oh ye ... dakwat yang telah dijadikan isu kempen mungkin akan diungkit balik dan dikompang terus walaupun tiada satu pun insiden dakwat boleh hilang kali ini.

Kalau mereka bising, bukan saja celup jari dalam ink tapi celup kepala dengan kopiah dan jilbab mereka sekali. 


1 comment:

  1. Every monk (Sangha) has its principles and rules to follow and practice, DATUK YIP KUM FOOK, what is on your mind, may be nothing on your mind, you are deceiving everyone, you are just like an animal

    This SAMNAK SAMBODHI(Buddhist Temple), Taman Desa Jaya, Kepong is from public funds, not from your pocket money, you are just a place management committee...your people have no shame and do not feel for Buddha and GOD...you are non-human because you don't know shame

    DATUK YIP KUM FOOK was also cheated a Myanmar monk (Ven. U Nandiya) about RM20.000.00 and never returned anything, this is very bad Datuk Yip in Malaysia and Datuk's name will be destroyed in the future, our Sultan of Selangor will also be destroyed too

    Sharing by:-
    LOH KIM LING, LAI KOK CHEOW, LIM MENG SUE, LOW KAM LING

    ReplyDelete