Sunday 21 April 2013

Panas #GE13! VIDEO KHALID SAMAD BIADAP KETIKA PENAMAAN CALON DI SHAH ALAM #TolakPR






Begini lah sikap sebenar si Khalid Samad yang telah disahkan oleh SPR adalah sebagai calon yang dipertandingkan didalam PRU-13 kali ini bagi Parlimen Shah Alam. 

Kononya , Pihak Polis telah menyekat sekumpulan penyokongnya untuk masuk ke kawasan pengumuman dibuat , sedangkan pihak polis telah pun memberikan garis panduan kepada setiap penyokong-penyokong parti dan menjadi satu perkara WAJIB kepada setiap ahli dan penyokong parti untuk mengikut undang-undang yang telah ditetapkan.

Tengok lagak gaya mcm confodent menang di Khalid Samad ni. tapi mungkin dia terlupa bahawa rakan karibnya sendiri pun banyak buat taik jugak dalam pengurusan pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor yang ketika ini sedang menangung hutang yang tinggi. 

Keadaan menjadi lebih tegang lagi apabila Khalid Samad ingin meninggalkan pentas pengumuman calon hanya kerana tidak berpuas hati dengan tindakan pihak polis yang melarang penyokongnya untuk terus masuk kekawasan pengumuman di buat. 

Kan ke tidak masuk akal langsung tindakan si Khalid Samad ni. Orang dah tetapkan 50 meter dari jarak pentas utama pengumuman dibuat , eh tak ... nak jugak kalauboleh semua penyokong PR kena ada betul2 berdepan dengan pentas utama. JANGAN berlagak samseng la Khalid Samad Oiiiii .... tengok pada gaya mcm confident jer ko leh menang dengan Zulkifli Noordin ... silap-silap keputusan boleh terbalik tau .. so jangan over confident sangat la.


RMK: Khalid Samad dari PAS ni, depan orang ramai pun biadap. Dalam majlis rasmi pula tu. Memang gaya macam samseng. Macam ni ke nak sambung  ladi satu penggal jadi Ahli Parlimen Shah Alam? Sebelum ini pun apa sumbangan dia kepada penduduk Shah Alam? Gadai kalimah 'Allah' ada lah! Pengundi Shah Alam diingatkan untuk mengundi degan bijak.

No comments:

Post a Comment