Tuesday 26 February 2013

PENGUNDI CINA DI PETALING JAYA SELATAN MULA SEDAR


Majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA PJS dengan kerjasama erat persatuan-persatuan Cina Petaling Jaya yang diadakan di Seksyen 17 Petaling Jaya pada 24 Februari 2013. Program yang dikawal selia oleh Datin Wong Fong Leng daripada MCA PJS telah berjaya menarik lebih 2000 orang penduduk setempat mendekati serta beramah mesra bersama pemimpin-pemimpin MCA. Kehadiran Senator Dato' Donald Lim, Raja Dato' Hanipuddin selaku Pengarah Jentera PRU DUN Taman Medan serta ramai lagi pemimpin-pemimpin komponen BN hadir telah memeriahkan majlis ini.







Tahniah Raja Dato' Hanipuddin dan Datin Wong Fong Leng, pemimpin macam ni yang harus diangkat sebagai calon PRU13 nanti. Ramai penduduk terutama di Taman Medan dan disekitarnya sangat kenal dan tahu mereka berdua ni memang kuat bekerja untuk kemenangan BN di parlimen PJS. Dan tak lupa jentera BN di PJS yang tidak pernah kenal erti penat dalam menjalankan tugas yang dipertangungjawabkan.


kita nak cari pemimpin yang sentiasa bersama rakyat.. bukan macam pkr, dap dan pas yang sentiasa tabur janji tapi sampai sekarang habuk pun tak de perubahan... 

[Sumber: Headbomb]

RMK: Usaha gigih MCA - BN untuk membuktikan mereka lebih berkredibiliti berbanding pembangkang untuk menjadi wakil rakyat di Petaling Jaya Selatan mula membuahkan hasil. Good job! Keep up the momentum!

No comments:

Post a Comment