Friday 12 July 2013

Husam Mengaku Sukar untuk PAS Rampas Kerusi DUN Kuala Besut


JERTEH: Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa mengakui sukar untuk merampas kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut, Terengganu pada Pilihan Raya Kecil 24 Julai ini. 

"Walaupun kita kemungkinan boleh menang kali ini, tetapi ia cukup berat untuk dilaksanakan," katanya ketika ditemui di pusat penamaan calon Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut di sini, sebentar tadi. 


Beliau yang juga Pengarah bagi Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut PAS bagaimanapun menyatakan sebarang kejayaan kali ini adalah usaha yang akan dilakukan calon dan jentera parti. 

[Sumber]


Terdahulu:

PRK Kuala Besut: Calon BN, PAS serah borang pencalonan

PRK Kuala Besut: Calon BN, PAS serah borang pencalonan CALON Barisan Nasional, Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman (kanan) bergambar bersama calon PAS, Azlan @ Endut Jusoh pada proses penamaan calon di Dewan Serbaguna Kompleks Rakan Muda Daerah Besut, pagi ini. - Foto Yazit Razali
KUALA BESUT: Calon Barisan Nasional (BN), Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman dan calon PAS, Azlan @ Endut Jusoh sebentar tadi menyerahkan borang pencalonan masing-masing bagi bertanding pilihan raya kecil DUN Kuala Besut, sebentar tadi.

Borang pencalonan itu diserahkan kepada Pegawai Pengurus Pilihan Raya, A Rahim Jusoh di pusat penamaan calon di Kompleks Rakan Muda, di sini. - Berita Harian

RMK: Semoga PRK Kuala Besut bermula dari kempen sehingga hari pembuangan undi berjalan dengan berhemah dan tanpa berlakunya sebarang perkara ekstrem. Ingat, kita dalam bulan Ramadhan. Sila hormati kesucian bulan ini. Wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment