Friday 15 May 2015

#PAS #ShahAlam Ghairah Demo #TabungHaji, Demo Tuntut #Hudud Bila Pula? @azeezputera @NajibRazak @KhalidSamad


Amboi, kemain semangatnya PAS Selangor ni berdemo pasal Tabung Haji baru sebentar tadi. Ghairah sungguh dalam bahasa laymennya. Buat kita tertanya-tanya, kenapa tak ghairah macam ni untuk tuntut Hudud dilaksanakan di Selangor? Kenapa PAS terkinja-kinja attack kepentingan ekonomi orang Melayu Islam? Ada mastermind yang suruh ke? Setahu kita, PAS ni kecut telur dengan DAPigs sahaja. Jadi puas hati tak PAS dapat laksanakan kerja terkutuk yang DAP amanahkan ni? PAS tak tahu ke DAP tak perlu bersusah payah untuk pecah belahkan Melayu Islam? Tak perlu kerahkan 'bangsa' mereka untuk buat kerja kotor ni? Cuit sikit sahaja, terus orang Melayu Islam meroyan.

Menyedihkan tengok keadaan sekarang. Plot tanah yang lagi satu tu dah dibeli Mulia Group dari Indonesia pada harga yang jauh lebih mahal dari nilaian tanah. Sekarang, apa yang Tabung Haji dapat? Dengarnya, kakitangan mereka pun dihina oleh ahli keluarga sendiri. Sekarang puas hati dah?

1 comment:

  1. memang sedih lihat parti sial pembangkang semakin membuak untuk menghancurkan ekonomi islam dengan menabur api2 kebencian..syukur mereka tidak diizinkan memerintah negara kerana akibatnya akan lebih buruk..

    ReplyDelete